Як закінчити навчальний рік в умовах воєнного стану

Усе про мультипредметний тест

Демонстраційний варіант мультітесту

Організація освітнього процесу під час вивчення української мови та літератури в умовах воєнного стану

Рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні

Психопедагогічні рекомендації для роботи з дітьми 6–11 років

Лист МОН України від 04.04.2022 №1/3872-22 "ПРО МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ «ПЕРША ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА. АЛГОРИТМ ДІЙ»

Лист МОН України від 29.03.2022 №1/3737-22 "ПРО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ"

Лист МОН від 29.03.2022 № 1/3725-22 “Про організацію освітнього процесу в початковій школі в умовах воєнного часу”

Як організувати роботу з учнями та їх психологічну підтримку в умовах війни

Як налагодити освітній процес в умовах дистанційного навчання

Як організувати викладання навчальних предметів в умовах воєнного стану

Оцінювання навчальних досягнень учнів в умовах війни

Методичні рекомендації щодо окремих питань завершення 2021/2022 навчального року

Всеукраїнська нарада "Позашкільна освіта у воєнний та повоєнний час" до Дня захисту дітей | 1.6.2022

Кiлькiсть переглядiв: 688