Як закінчити навчальний рік в умовах воєнного стану
Усе про мультипредметний тест
Демонстраційний варіант мультітесту
Організація освітнього процесу під час вивчення української мови та літератури в умовах воєнного стану
Рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні
Психопедагогічні рекомендації для роботи з дітьми 6–11 років
Лист МОН України від 04.04.2022 №1/3872-22 "ПРО МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ «ПЕРША ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА. АЛГОРИТМ ДІЙ»
Лист МОН України від 29.03.2022 №1/3737-22 "ПРО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ"
Лист МОН від 29.03.2022 № 1/3725-22 “Про організацію освітнього процесу в початковій школі в умовах воєнного часу”
Як організувати роботу з учнями та їх психологічну підтримку в умовах війни
Як налагодити освітній процес в умовах дистанційного навчання
Як організувати викладання навчальних предметів в умовах воєнного стану
Оцінювання навчальних досягнень учнів в умовах війни
Методичні рекомендації щодо окремих питань завершення 2021/2022 навчального року
Всеукраїнська нарада "Позашкільна освіта у воєнний та повоєнний час" до Дня захисту дітей | 1.6.2022