Як організувати освітній процес у змішаному форматі в умовах карантину

Покрокові рекомендації «Як правильно організувати навчання учнів за допомогою дистанційних технологій»

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У ЗЗСО САЛТІВСЬКОГО РАЙОНУ М.ХАРКОВА ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

Запустили кабінет вчителя у Всеукраїнській школі онлайн – як користуватися

Під час дистанційного навчання обов’язки мають не лише вчителі: освітній експерт про те, яких правил повинні дотримуватись батьки учнів

Як налагодити дистанційне навчання – посібник для шкіл від ГО “Смарт освіта” та МОН

Рекомендації щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників з питань організації дистанційного навчання

Навчайте з дому

МОН ЗАПУСТИЛО ІНФОРЕСУРС ПРО КЛЮЧОВІ ЗМІНИ В ОСВІТІ, ВПРОВАДЖЕНІ ЧЕРЕЗ КАРАНТИН

Культурний карантин з шкільною бібліотекою: Що читати і дивитися вдома

Онлайн-марафон “Освіта під час карантину”

Покрокові рекомендації «Як правильно організувати навчання учнів за допомогою дистанційних технологій»

6 КВІТНЯ СТАРТУЮТЬ ОНЛАЙН-УРОКИ ДЛЯ УЧНІВ 5-11 КЛАСІВ НА КАРАНТИНІ: ЧАС ТА ПРОГРАМА ЗАНЯТЬ, ДЕ ТА ЯК ПРИЄДНАТИСЯ ДО НАВЧАННЯ

Як використовувати YouTube у дистанційному навчанні

Методичні рекомендації щодо організації дистанційного навчання з урахуванням специфіки навчальних предметів

Організація дистанційного навчання за допомогою Google Classroom

ВІДЕОУРОКИ ДЛЯ 2, 3, 4 ТА 9, 10 І 11 КЛАСІВ

Зразок індивідуальниого плану роботи вчителя та класного керівника на час карантину

Рекомендації центру освітніх технологій Управління освіти адміністрації Салтівського району Харківської міської ради щодо організації навчання у ЗЗСО на період карантину за допомогою дистанційних технологій

Онлайн-путівник українськими бібліотеками

Де можна читати або завантажити книги безкоштовно та легально

Книги українською мовою :

http://e-bookua.org.ua

http://javalibre.com.ua

http://chtyvo.org.ua

Книги англійською мовою:

http://www.digilibraries.com

http://www.bookyards.com/en/welcome

http://www.homeenglish.ru/Books.htm

Кiлькiсть переглядiв: 1896